Klacht: zeer slechte service

op 23 juni 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Hallo,

Sinds mijn tienertijd ben ik al lid van vodafone. Nu ik een eigen zaak heb wil ik mijn vodafone abonnement omzetten naar zakelijk. Aangezien mijn telefoon zo zwaar beschadigd is en het maken waarschijnlijk geen optie meer is, heb ik de vraag gesteld of er mogelijkheden zijn om een eventueel nieuw/zakelijk abonnement over te sluiten met eventueel tegen meerbetaling een nieuwe telefoon te kunnen krijgen . Vind het zeer betreurend, dat jullie personeel zegt; nee kan niet, en vervolgens niet mee denkt met een oplossing !!! Dacht dat jullie altijd veel waarde hechte aan het behouden van trouwe klanten ? ik betaal elke maand 62 ,- !!! vind het belachelijk dat je dan niet eens klantvriendelijk geholpen kan worden, waarbij meegedacht wordt voor een goede oplossing !!!

Zit erg te twijfelen om mijn abonnement op te zeggen bij jullie !! En over te stappen naar een provider die mij wel klantvriendelijk kan en wilt helpen !!

Wanneer ik mijn huidige abonnement kan overzetten naar een zakelijkabonnement. Met een goede regeling voor een nieuwe telefoon

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door StobbeEline