Klacht: Zeer slechte provider

op 16 mei 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

In augustus 2018 ben ik overgestapt naar KPN na een lange tijd al vanaf Kabeltelevisie Amsterdam daarna werd alles opgekocht door het Amerikaans bedrijf Liberty Global BV ( UPC ) Daarna werd het (ziggo ) Waarom ik weg ben gegaan bij Ziggo is dat ziggo niet aan het abbo contract wat kon doen dus kon ik een andere provider zoeken kosteloos . KPN was ook een aanfluiting ik zou een abbo krijgen 3 in 1 pakket met 100 Mbs bij controle bleek ik maar 50 Mbs max te kunnen halen . Op een bepaald moment kwam Ziggo met een mooi aanbod naar mij , Ik heb ze gebeld en kreeg te horen dat er geen problemen meer waren waarop ik op het aanbod ben ingegaan . Vanaf de aansluiting ging het al mis . De groene Kabel die aangesloten zit op je kontakt doos bleek niet goed een andere monteur kwam en heeft met een tang de kabel opgerekt en met de volgende mededeling er moet een nieuwe kabel getrokken worden maar heellaas is dat niet gebeurd . Na lang klagen verschillende monteurs geweest van een 3e partij . Heb een nieuw modem en nieuwe kabels ontvangen maar heet blijft een DRAMA Ping 11 Down 227.8 Up 36.2 en dat op een Abbo Max 50040 Mbs

Wijkcentrale Zakelijke en consumenten zijn op de zelfde centrale aangesloten

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Purmer12