Klacht: Zeer slechte klantenservice

op 18 september 2018 over Nespresso in de categorie Koffie

Binnen de garantietermijn heb ik aan Nespresso gemeld dat het Koffiezetapparaat Latissima Touch een defecte melkopschuimer heeft en dat deze voor reparatie moest worden opgehaald. Kennelijk is dit een bekend probleem gelet op eerdere ervaringen van ons met een vorig apparaat en meldingen hierover op internet. De servicemedewerkster was eindeloos aan het proberen om de procedure van de werking van het apparaat door te lopen terwijl er heel duidelijk was dat het geen bedieningsfout was. Na eindeloos gepraat en toenemende ergernis van mijn kant, was zij bereid om de machine te laten ophalen en een leenmachine te laten bezorgen. Wat gebeurde er, de machine werd opgehaald maar zonder leenmachine!! Ik kon dit verwachten gelet op het feit dat de medewerkster zeer slecht luisterde ! Heb de klantenservice vervolgens weer gebeld, die aangaf dat ik recht had op een leenmachine, maar dat het procedureel niet mogelijk was om deze alsnog te sturen. Er kan alleen voor een spoedreparatie gezorgd worden. Dus een week geen koffie! Een dergelijke slechte waren wij niet gewend van Nesppresso!!

Betere service verlenen en medewerksters een cursus klantgerichtheid geven

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

Reactie van de melder van de klacht ascholz

2 maanden geleden - Het feit dat Nespresso de klacht niet eens in behandeling wil nemen bevestigt dus hoe slecht zij met hun klanten omgaan

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ascholz