Klacht: Zeer slechte communicatie onderling en met de klant

op 26 augustus 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op dinsdag 16 augustus een product besteld online en in de Hornbach winkel wateringen voldaan. Mij werd gezegd dat het product binnen “3 dagen” geleverd zal zijn en dat ik het dan kan ophalen. Na 3 dagen geen bericht gehad dus langs gegaan om te kijken of het product binnen is. Het antwoord was nee waarschijnlijk net na het weekend. Prima na het weekend (op dinsdag , let op 7 dagen verder) wederom langs geweest en weer niks. Op donderdag telefonisch contact gehad en mevrouw had niet echt kennis van bestellingen en door middel van de vragen die ze stelde kwamen we nergens. Uiteindelijk iemand gesproken en die zou het gaan uitzoeken. Nog steeds niks!!! Een telefoontje of een mailtje met uitleg dat het langer zou duren dan gepland was wel zo netjes geweest. Nu word ik als klant niet serieus genomen en krijg ik personeel te spreken die niet direct kan schakelen en verder kan denken…

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn product hebben. Aandacht voor de klant (mij) zou mij tevreden stellen. Compensatie voor het te lang wachten? Voor mijn volgende aankopen weet ik in ieder geval waar ik NIET iets moet bestellen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door AbdelAchalhi