Klacht: Zeer slechte communicatie

op 15 september 2018 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Een badkamer meubel besteld bij Bonprix. Deze zou binnen 48 uur leverbaar zijn. Speciaal ervoor gezorgd dat ik thuis zou zijn. En vrij genomen zodat ik het kon monteren. Product werd niet geleverd. Na contact werd er vermeld dat het product tot drie weken levertijd had. Op de site blijft maar staan binnen 48 uur leverbaar. Na anderhalve week eindelijk binnen. Zijn twee planken beschadigd. Er wordt mij verzekerd dat ik nu geen twee of drie weken moet wachten. Maar dat zeiden ze de vorige keer ook. En als ik dan naar de levertijd vraag is het standaard antwoord: ja dat weten we niet helaas. Kan twee dagen zijn maar ook twee weken. Pas je levertijd dan aan op de website. Zelfs na herhaaldelijk melden dat de levertijd niet klopt wordt er niets aan gedaan. Pure misleiding.

Als de levertijd wordt aangepast naar actueel aanbod. Dat er per ongeluk een voorraad verschil is dat kan gebeuren. Maar pas de website dan daarna aan.
Ik ben sowieso erg teleurgesteld in de communicatie. Ik bestel niet meer bij Bonprix.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 17 september 2018 om 12:48 geantwoord

Beste Mandy Jager, het spijt mij te vernemen dat er op de site een levertijd van 48 uur is aangegeven. Helaas kan, door een technische storing, dit niet aangepast worden. Ik heb je opmerking aan de verantwoordelijke afdeling doorgegeven. Mijn excuses voor het ongemak. In de rubriek 'Leveren verzendkosten' staat vermeld dat het leveren van grote artikelen niet onder de levering van 48 uur valt. Voor meer informatie verwijs ik je naar de rubriek ‘mijn bonprix’. Je kunt inloggen met je e-mailadres en je wachtwoord. Het team van bonprix.

Alle klachten die gemeld zijn door Mandy Jager