Klacht: ZEER SLECHT, VERKEERDE LEVERING

op 08 mei 2020 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Na 2 weken wachten ontvang ik de verkeerde product. Ik ben zo kwaad, heb zelfs een dag vrij genomen om thuis te kunnen zijn voor de levering en om de douchewand te plaatsen. Ik besteld met een reden een bepaalde maatvoering, omdat ik de wand anders niet kan plaatsen. U hoeft dit niet voor een klant te bepalen. Daarnaast hebben wij een fors bedrag betaald voor de wand. Uit de vele bouwmarkten hebben we voor u gekozen. Maar dit is onder het niveau van het laagste. Ik ben momenteel zeer kwaad hierdoor, de wand staat nu omdat ik deze niet kan plaatsen, zo erg in de weg dat ik niet meer bij de wasmachine kan. Ik hoop dat jullie dit dringend zullen oplossen. Want elke dag dat die ding hier blijft staan, gaat dat geld kosten. Ik betaal een fors bedrag, wacht netjes 2 weken, en niet om belazerd te worden. Ik laat mij door niemand belazeren.

Als mijn schade vergoed wordt, en mijn product word vervangen, ik wil het product krijgen wat ik besteld heb.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 12 mei 2020 om 08:38 geantwoord

Geachte Moussa02

Wat ontzettend vervelend dat de verkeerde maat douchestang geleverd is bij uw douchewand.

Deze melding heeft u reeds doorgegeven aan onze klantenservice en zij hebben dit gelijk opgepakt en zullen over de afhandeling hiervan met u in contact blijven.

Uw product komt uit het buitenland en i.v.m. alle maatregelen betreffende corona duurt de afhandeling hiervan langer dan u van ons gewend bent.
Onze excuses hiervoor.

Vriendelijke groet

Webcare Hornbach

Heeft op 12 mei 2020 om 09:33 geantwoord

Geachte Hornbach medewerker,

U geeft aan dat uw collega's dit hebben opgepakt, en met mij in contact zullen blijven? Hoe kan het zijn dat uw collega's amper de moeite nemen om mij dit mee te delen? Zeer slechte communicatie.

Bericht van Hornbach

4 maanden geleden - Geachte Heer Moussa02Wij hebben zojuist bericht ontvangen van onze klantenservice dat zij u hebben voorzien van de gevraagde informatie en dat u in uw zending het correcte artikel heeft ontvangen.Wij sluiten daarbij deze melding en wensen u veel klusplezierVriendelijke groetWebcare Hornbach

Alle klachten die gemeld zijn door Moussa02