Klacht: Zeer slecht kwaliteit bank Jonas

Bloem_71 op 23 juni 2021 over Goossens in de categorie Meubelwinkels

In oktober bank Jonas gekocht en deze is eind december geleverd. Na nog geen 3 maanden zag de bank er uit alsof hij al tien jaar intensief gebruikt is. De stof pilt extreem, de hoogwaardige kussens klonteren en zijn vreselijk vervormd. Contact met de klantenservice die me naar hun premium care contact verwezen. Na 3 pogingen eindelijk een afspraak gekregen met een monteur voor afgelopen maandag, 21 juni. Volgens de monteur was dit normaal bij losse kussens. Hij heeft een binnenkussen stuk gemaakt om de vlokkenvulling los te maken (klonterde aan elkaar) en de kussens opgeschud. Opschudden doe ik vanaf dag 1 al dagelijks omdat het er anders nog erger uit ziet. Voor de zitkussens kon hij er een plank in stoppen, dan zakte het minder door. Dit vind ik geen goede oplossing voor een bank van nog geen half jaar oud. Aangegeven hier niet tevreden mee te zijn. Monteur verwees me naar Goossens terug. Klantenservice gebeld en ik werd teruggebeld door Goossens Heerlen. Verkoper vertelde dat dit allemaal normaal was en de klacht bij deze was afgehandeld.

Ik snap dat na verloop van tijd kussens iets kunnen inzakken. Maar mijn bank ziet eruit alsof hij 10 jaar lang intensief gebruikt is door 10 personen. Ik verwacht heel wat meer van een kwalitatief hoogwaardig product.
De bank die ik vervangen heb was ruim 8 jaar oud en zag er na 8 jaar gebruik stukken beter uit dan de bank die nu nog geen half jaar in mijn woonkamer staat!!

Voor mij nooit meer meubels van Goossens!
Lees goed de reviews voordat je hier iets koopt! Garantie en service tot aan de deur.

En als reactie krijg je van Goossens dat je de kussens inderdaad af en toe moet opschudden. Dit is GEEN kwestie van af en toe opschudden. Dat opschudden doe ik al sinds het begin dagelijks. De bank is gewoon niet meer toonbaar.

Dat Goossens erkent dat de kwaliteit van deze hoogwaardige bank zeer slecht is. En als ze met een passende oplossing komen; of een nieuwe andere bank, of de koop ontbinden.

OPSCHUDDEN VAN KUSSENS IS GEEN OPLOSSING!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Goossens

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Goossens nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Bloem_71

1 jaar geleden - En zoals verwacht…. Goossens reageert nergens op! Negatieve reviews worden ook niet op hun website geplaatst. Hoe kinderachtig kan een bedrijf zijn?? Bedenk je goed voordat je hier iets koopt. Ze doen alsof ze een hoogwaardige meubelzaak zijn maar niet is minder waar.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Goossens in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Goossens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Goossens

Heeft op 07 september 2021 om 14:37 geantwoord