Klacht: Zeer slecht geholpen

op 18 december 2012 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

9 december een kerstpakje voor mijn zoontje besteld. Vandaag 18-12 gebeld met de klantenservice. nee meneer het is ergens mis gegaan maar ik kan u alleen vertellen dat uw bestelling niet meer voor de kerst geleverd wordt… alle producten zijn er maar als we het vandaag opsturen heeft u het niet voor de kerst….volgens mij duurt een pakketservice geen 3 dagen. Er kon niets meer geregeld worden…Slechte service van h@m!!!!

Gewenste Oplossing:

gewoon de bestelling vandaag of morgen verzenden dat ik het voor vrijdag heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 18 november 2013 om 16:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Omdat wij alle klachten graag met uiterste zorg willen behandelen, hebben wij (H&M Klantenservice) ons op 1 mei 2013 ingeschreven bij klacht.nl.

Voor alle meldingen die vanaf deze datum zijn binnengekomen zorgen wij voor een passende oplossing.
Is jouw klacht vóór 1 mei 2013 geplaatst en mocht je deze nog graag met ons willen bespreken, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij staan voor je klaar!

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice.
Je kunt ons bereiken op:
Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.
Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 – 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com
Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door dierenplezier