Mijn Klacht:
Al een aantal jaar heeft mijn man een abonnement bij jullie.
Maar 9/10 keer kan hij geen gesprek voeren, omdat de verbinding wordt verbroken door het slechte bereik.
Erg vervelend tijdens oa. belangrijke telefoontjes en ook gewoon irritant, gezien je genoeg betaald, en daarvoor wil je iets goeds!
Gewenste Oplossing:
Dat er een oplossing komt dat het bereik hier beter wordt!
En niet aankomen met bijv. dat het aan de telefoon of simkaart ligt, want we hebben hem al in verschillende telefoons geprobeerd, en iedereen met Vodafone heeft hetzelfde probleem hier in de regio.

