Klacht: Zeer slecht bed voor veel geld

op 13 januari 2014 over Swiss Sense in de categorie Bedden

We hebben ruim 2 jaar met dit bed geprobeerd om er in te slapen, maar het is een doffe ellende. We kochten dit bed voor ruim €4500 omdat we allebei rugproblemen hebben. Na 1 jaar was mijn matras van binnen gescheurd en kreeg ik een nieuw. De rits ging ook steeds open maar dat was toen verholpen. Na een tijdje had ik de rits open gemaakt omdat de hoes gedraaid was en nu zag ik dat ik geen matras had van 210 maar een van 2mtr met een stuk schuimrubber eraan gelijmt, mooie oplichterij. We kregen bij aankoop het advies om een hele dure topper te nemen want dan was het succes compleet. Nou die topper is er al een jaar vanaf want je lag altijd in een kuil te slapen. Maar nu hebben we sinds enige tijd ook de bovenste matrassen eraf gehaald, en onze oude pocketvering matrassen erop gelegd. En nu kunnen we weer een beetje mobiel opstaan. Het is dus een grote miskoop en ik ben er ook wel achter dat de kwaliteit ver te zoeken is, het is gewoon “Leenbakkerflut” maar je betaald wel de hoofdprijs.

Als oplossing stel ik niks voor want als ik een van de beste bedden zou hebben, dan is er niks beter te krijgen van swiss sence. Ik zal ook iedereen afraden om die troep te kopen, want je betaald veel te veel. En voor iemand met rugklachten is het al helemaal niks. Dus doe geen moeite om een oplossing aan te dragen, want ik weet allang waar dit op uit draait. Jullie komen met een zogenaamde oplossing waarvoor ik weer kan betalen en uiteindelijk is het nog pet. De bedden zijn gewoon slecht, en als je op internet gaat zoeken, kom je zoveel klachten tegen dat ik me afvraag waarom jullie nog op de markt zijn.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 28 januari 2014 om 13:11 geantwoord

Inmiddels hebben wij onze klant benaderd en zijn verhaal aangehoord. Als er een probleem is dan zijn wij van mening dat Swiss Sense de mogelijkheid moet krijgen dat probleem te beoordelen en op te lossen. Klant heeft immers garanties.

Helaas geeft onze klant aan geen oplossing te wensen.

Team Webcare
Swiss Sense

Heeft op 28 januari 2014 om 13:23 geantwoord

Swiss Sence dat ik de klacht maar moet verwijderen omdat ik geen oplossing meer wil. Maar dat ik veel teveel heb betaald voor een slecht product kan niemand goedpraten/oplossen. En dat ik een verkeerd bed kreeg aangesmeerd valt ook niet goed te praten, dus mijn klacht is niet op te lossen.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Swiss Sense beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Putty