Klacht: Zeer onvriendelijke buschauffeur

op 05 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op dinsdag 2 augustus 2016 12:53 stap ik in lijn 4 vanaf spuiboulevard richting de staart. Nietsvermoedend stap ik in de bus, via de middelste deur. Alle deuren bleven open nadat er mensen waren uitgestapt.
Ik check netjes in en hoor ineens iemand tegen mij schreeuwen.
Waar ik wel niet vandaan kom?! En dat het bij ons in Dordrecht normaal is een voordeur te nemen?
Het is de bus chauffeur ( vrouwelijk) die uit haar ‘hokje’ is gekomen en staand mij zo staat af te bekken. Ik vind het belachelijk dat ik onterecht zo wordt aangesproken. Een medepassagier was ook geschrokken van deze absurde reactie en steunde me hierin.

Einde van de rit wil ze me wegens werkzaamheden halverwege de halte eruit zetten omdat ze niet wist voor welke halte de mensen hadden gedrukt. Schreeuwend vraagt ze waar oa ik er uit moet.
Nou ik vind deze hele gang van zaken schandalig en heb me niet prettig gevoeld deze hele rit.

Ik hoop dat deze desbetreffende persoon wordt aangesproken. Ik verwacht een email als dit in behandeling is genomen. Ik ben er van overtuigd dat ik niet de eerste en laatste was waar ze zo tekeer tegen ging.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 05 augustus 2016 om 20:20 geantwoord

Beste Nienke,

Uit je bericht bergijp ik dat je ontevreden bent over de manier waarop je door de chauffeuse van de bus waar je instapte, bent aangesproken. Je geeft aan dat er ook later in de rit nog een voorval is geweest en je graag wilt dat wij je melding met haar bespreken. Ik heb je bericht daarom intern doorgestuurd zodat wij dat inderdaad gaan doen en hoor en wederhoor kunnen toepassen.

^NT
Arriva Webcare.