Klacht: Zeer onvriendelijke buschauffeur

op 15 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanavond rond de klok van 17.35 wilde ik samen met een vriendin reizen van Venlo naar Horn met busnummer 377.

Ik vroeg vriendelijk of ik een dagkaartje mocht voor de reis te maken om vervolgens te kunnen pinnen.
De buschauffeur gaf geen antwoord en gebaarde alleen naar een leeg platform naast zijn stuur.
Naast dit platform stond een pin automaat.
Toen ik het nogmaals vroeg.
Sloeg hij hard met zijn hand op het platform, waarna hij met verhoogde stem riep: \\\” ik heb geen apparaat\\\”.

Ik heb hierna maar met mijn ov-chipkaart ingecheckt waardoor ik voor de reis duurder uit ben, dan eigenlijk nodig is.

Gewenste Oplossing:

Waar ik tevreden mee zou zijn is als:
* de des betreffende buschauffeur op zijn houding wordt aangesproken.
* en dat ik de extra kosten terug gedeclareerd krijg van de reis.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 december 2017 om 18:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Lars Beurskens,

Wat vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt met 1 van onze chauffeurs.

Je kunt voor deze situatie ons contactformulier invullen. Er wordt dan bekeken of je in aanmerking komt voor een teruggave van het teveel betaalde bedrag. Ook kan er vanuit het contactformulier een melding gemaakt worden bij de verantwoordelijke manager met het verzoek de situatie met de chauffeur te bespreken. Het contactformulier kun je vinden via de volgende link; https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-met-arriva-1/contactformulier.htm

Onze excuses voor het ervaren ongemak.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,

^Jessica
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Lars beurskens