Klacht: Zeer onvriendelijk geholpen

op 13 mei 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb gebruik gemaakt van Tele2 overstapservice, heb 26 maart brief ontvangen dat het abonnement m.i.v. 18 april werd beeindigd, 6 mei heb ik contact gehad met een overigens zeer vriendelijke jongen! Vandaag wederom contact omdat het bedrag toch van mijn rekening afgeschreven was! Wederom contact met een tactloze dame heb helaas de naam niet, die zelfs de hoorn op haak gooide! Zo sta je mensen zelfs exklanten niet te woord!

Gewenste Oplossing:

bewuste mevrouw is niet geschikt voor deze functie zo behandel je mensen niet!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sjaantje55