Klacht: Zeer onvriendelijk

Rosalie77 op 18 februari 2021 over Esprit in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gisteren een bestelling geplaatst bij Esprit maar ik kreeg geen bevestiging per e-mail. Vandaag gebeld om navraag te doen. Ik kreeg een zeer onvriendelijke meneer aan de telefoon die mij vertelde dat er een storing is met de server en dat dat mijn bestelling geleverd gaat worden zonder verder een woord van excuses. Ik begrijp dat als je veel hetzelfde moet uitleggen dat dat vervelend is maar ik verwacht niet dat dat vervolgens op de klant wordt afgereageerd.

Gewenste Oplossing:

Dat je voortaan als klant anders bejegend wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Esprit

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Esprit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rosalie77