Klacht: Zeer ontklantvriendelijke buschauffeur

op 13 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmorgen nam ik bus 77 van station Eindhoven richting Venlo. Ik kwam net uit de trein gelopen en zag de bus staan op de parkeer plek, dus ik liep er heen. Eenmaal aangekomen seint de Chauffeur geagiteerd dat ik pas mag instappen als de bus op het perron staat. Enfin, twee minuten later rijd de bus naar het perron. Tijdens het instappen gingen beide deuren van de bus open, ik stapte in het middenstuk in achter een vrouw met een buggy. Terwijl ik in-check schreeuwt de bus chauffeur naar achter dat ik daar niet had mogen instappen, en dat hij de deur alleen maar open deed voor de buggy. Ik moest uitstappen en voorin weer instappen. Terwijl ik zijn instructies volg en voorin weer in stap snauwt hij mij chagrijnig af “of ik zo idioot ben dat ik twee keer niet begrijp hoe ik op de bus hoor te stappen.” Je kon merken dat de mede-reizigers ook niet begrepen waarom de chauffeur zo onvriendelijk was.

Ik hoop dat management met de desbetreffende chauffeur zou kunnen praten, zodat in het vervolg er een betere service aan reizigers kan worden verleend.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 september 2017 om 12:55 geantwoord

Goedemiddag Mgerms,

In je melding geef je aan dat je vandaag een onprettige ervaring hebt gehad met de chauffeur van lijn 77 van Eindhoven naar Venlo. Ik begrijp dat dit een minder prettige ervaring is geweest. Wij verzorgen het vervoer op deze lijn echter niet maar Hermes. Ik adviseer je daarom ook om contact op te nemen met Hermes voor verdere afhandeling van je melding.

^JE
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Mgerms