Klacht: zeer ontevreden over wasmachine Samsung WW80H7600 eco bubble

op 25 juli 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Begin 2015 hebben we een wasmachine gekocht met bovenstaande naam. Op reclames en bij de verkoper werd deze beschreven als zijnde een goed werkende wasmachine die goed en zuinig wast met een krachtige motor. We hebben vol enthousiasme dit product gekocht. Helaas hebben wij vanaf de aankoop alleen maar ELLENDE hiervan mogen ondervinden. De wastrommel lekt en is een paar x gerepareerd. Alle wasjes worden niet volgens de wasprogramma gewassen. De opties die erop staan zijn in praktijk niet uitvoerbaar door dit product. Onze kleding zien er niet uit, de kleuren vervagen, worden of klein dan wel te groot en al onze bad-handdoeken zijn verpest (hard, niet donzi), vlekken blijven en hoe je ook wast de kleding komt er zeer kreukelig uit. Alles wat erin gewassen wordt moet gestreken worden en de geur van gewassen kleding is ver te zoeken. We zijn ten einde raad; het heeft ons veel kost en we leiden dagelijks schade omdat al de kleding na elke was verslechterd. Ik heb expres nieuwe kleding/handdoeken gekocht om te kijken hoe deze gewassen worden. We hebben veel schade, veel kleding zijn weggegooid. We hebben geprobeerd om een oplossing te vinden bij de verkoper en Samsung Nederland zelf, maar beide sturen ons weg met dat het product wel goed zou werken. We zijn na ruim 2 jaar aanzien, alle mogelijke opties proberen om tot verbetering te komen, dit spuugzat. Dit product raad ik iedereen ten zeerste af, het doet niet wat het beloofd. En heb je probleem dan wordt je niet geholpen. We voelen ons erg belazerd. ZIE FOTO’S ALS BIJLAGE.

We willen dat het product doet wat het zegt, dit zijn de vele opties in de wasprogramma's. De kleding hoort er schoon, frisgewassen met de geur van de wasmiddel/wasverzachter eruit te komen. De kwaliteit moet goed blijven, i.i.g. niet verslechteren. Als deze wens niet verwezenlijkt kan worden, dan wil ik mijn geld terug. Ook wil ik een schadebedrag voor mijn het leed, namelijk de kleding/handdoeken die verwaarloost zijn en niet gebruikt kan worden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door motimo