Klacht: Zeer ontevreden

Lizardon op 10 november 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ben 27, nou zeg ik niet dat ik oud ben, maar ik heb nog nooit ergens een klacht achter gelaten. Ik reis wel vaker met de bus, maar de laatste tijd iets vaker omdat mijn fiets stuk is. Bussen rijden niet, of er staat dat ie om bijv. 08.32 komt en dan sta ik er 08.32 en dan kijk ik op 9292ov.nl en dan is die veranderd naar 08.30, hoe dan?!

Afgelopen zaterdag moest ik om 15.00 op mijn werk zijn. Dit is 15 min met de bus. Ik denk ik pak om 14.15 de bus dan ben ik zeker op tijd. Door veel omleidingen in den Bosch werden er veel bussen gecancelled. Tot dat eindelijk bus 2 wel kwam, ik liep gehaast naar de bus, mijn werk zou ik niet meer op tijd halen. En ik trof een nogal bijdehante buschaffeur aan, hij vertelde aan mij en 2 andere passagiers dat hij niet ging rijden omdat wij maat met zijn drieën zijn (meen jij dit echt?!?!) Dus wij moesten volgens hem maar wachten op bus 2 die over 7 minuten kwam (dit werd 15 minuten) dat dit kan vind ik echt rond uit belachelijk, al was ik alleen, al was er niemand, een bus die op de planning staat moet gewoon rijden. Ik heb zelf in de horeca gewerkt, Als iemand komt eten kan ik toch ook niet zeggen, Oh sorry u bent maar alleen, dus ik sluit me tent?

Ik ben echt heel erg ontevreden over Arriva de laatste tijd. Over personeel en over de vertrek tijden of het zelfs niet op komen dagen.

Zo, Ik ben mijn frustratie kwijt.
Ik hoop dat ik de volgende keer weer een positief bericht achter kan laten.

De verwarming in de bus

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 10 november 2017 om 11:49 geantwoord

Beste Lizardon,

In jouw bericht geef je aan dat er naast het uitvallen van een bus ook een chauffeur heeft geweigerd jou en andere passagiers mee te nemen omdat hij het aantal te weinig vond.

Dat is absoluut niet het gedrag wat wij verwachten van onze collega's vinden het bijzonder vervelend dat jouw ervaring met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen en bieden je hiervoor onze excuses aan.

Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Jouw reactie hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de betreffende medewerker. Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met jouw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

^SH
Webcare Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door