Klacht: Zeer ontevreden!

op 17 oktober 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Goededag,

Op 27 september 2016 hebben wij in de Hornbach winkel in Best een online bestelling gedaan op advies van een medewerker zodat we alles op 1 dag geleverd zou worden i.v.m de sleutel overdracht nieuwe huis op 11 Oktober. Hij melde dat als wij alles online zouden bestellen dat dan we een link per mail zouden krijgen waarmee we een leverdatum en tijd konden kiezen.
Thuis kregen we een mail met daarin 5 verschillende leveringen en we konden geen leverdatum en tijd veranderen. Dus wij weer met spoed naar de winkel in Best om verhaal te halen want het ging tenslotte wel over een bestelling van 2390,-. Daar melde ze bij de service balie dat zijn college dat helemaal niet mocht zeggen want daar was niets van waar. Ik zelf was daar enorm boos over. De man van de service balie heeft toen contact opgenomen met alle leveranciers en alles was gepland op 11 okt. na 13.00 en op 12 okt. we waren er super blij mee en dachten dat alles was opgelost.

Tot die dinsdag 11 Okt. kregen wij een mail dat van spreuwel die dag al rond 8.00 in de ochtend kwamen leveren. Mijn vriend vlug naar het nieuwe huis gegaan en de chauffeur moest heel de bestelling voor de deur zetten midden in het centrum van Eindhoven. Daar was ik weer zo boos om. Vind het erg slecht geregeld allemaal en mijn spullen ter waarde van min. 2000,- hebben gewoon en halve dag voor op straat gestaan bij de deur. En mijn vriend heeft een halve dag in de kou gestaan om de spullen in de gaten te houden zodat er niets werd weg gehaald.

U snapt wel dat ik zeer ontevreden en erg boos ben over de service en levering. En ik overweeg al mijn spullen die ik nog nodig heb bij een andere bouwmarkt te kopen.

Misschien dat u ons te gemoed kunt komen met een tegoedbon voor alle ellende die we hebben en moeten doorstaan. En vaak op en neer hebben moeten rijden naar Hornbach om het te regelen.

En misschien kunt u is de levering voorwaardes goed met de werknemers door nemen zodat het niet nog een keer gebeurd!

Groetjes een zeer boze klant

Mandy Dijkhoff
Van kinsbergenstraat 16
5612 LM te Eindhoven
Tel: 36320856

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Mandykuh30

1 maand geleden - Wij kregen 11 oktober om 13.00 pas de sleutel van het nieuwe huis en hebben dat meerdere keren gemeld bij Hornbach in Best

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 25 november 2016 om 14:38 geantwoord