Klacht: Zeer ontevreden

op 06 oktober 2016 over Efteling in de categorie Attractiepark

Hallo,

Gisteren zijn mijn partner en ik naar de efteling geweest. We hadden bewust gekeken naar het drukte overzicht en daarop ingespeeld. We hebben beide een dag vrij gevraagd van werk en een hoop geld betaald om te kunnen genieten die dag (entree 36,50 pp plus 10 Euro parkeer geld en dan heb ik het natuurlijk nog niet over benzine en eten en drinken daar omdat dat bij ons ligt). Vervolgens staan wij op een kwartier loop afstand van de efteling geparkeerd omdat we ergens naar achteren werden heen geleid. Waarschijnlijk vanwege de drukte terwijl het een rustige dag zou zijn volgens de site. Eenmaal in het park staan we bij de deoomvlucht waar een half uur wachttijd staat. Lichtelijk baalde we al dat het zo druk was en vervolgens stonden we 50 minuten in de wachtrij en niet 30. Zelfde geldt voor de baron, er stond 30 minuten maar we hebben ruim 70 minuten moeten wachten! Later bij de fata morgana stonden we 25 minuten te wachten i.p.v. 15 min zoals wederom stond aangegeven. Het meest storende is dan om te zien dat er bootjes varen waar zo’n 10 mensen in kunnen waar er vervolgens 2 in zaten. Bij de achtbaan waren er ook vaak 3 plekken vrij of zelfs 3 wagonnen zoals bij de vogelrock terwijl er giga rijen staan.

Kortom wij hebben maar liefst van 5 attracties mogen genieten die ieder maar een paar minuten duren. We hebben dus een (voor ons) een vermogen betaald om in enorm lange wachtrijen te mogen staan de hele dag.

Ik heb niet veel goeds meer te zeggen over dit park en dit vind ik ontzettend jammer. In het verleden heb ik het namelijk wel positief kunnen ervaren. Ik hoorde gisteren veel negatieve reacties van mensen. Ik hoop dat ze dit ook aan jullie doorgeven zodat er wellicht wat mee gedaan kan worden.

Sabrina van den Esschert

Wanneer informatie correct staat aangegeven. Dus kloppende wachttijden, kloppend drukte overzicht (of als dat niet in te schatten valt weg halen). Daarnaast ben ik van mening dat de verhouding qua kosten en plezier nu niet kloppend zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door svde