Klacht: Zeer ontevreden

op 03 augustus 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Hallo,

Ik ben nu al een behoorlijk lange tijd klant van jullie en nou heb ik een rekening gekregen van juli 2016 van 125 euro.
Nou is dat ook mede dankzij mezelf natuurlijk maar ik vind over het algemeen me abonnement al veelste duur per maand voor de kwaliteit wat ik krijg.
Nou heb ik er een extra verzekering op omdat mijn telefoon nu al dagelijks vastloopt en raar doet.
Nou heb ik 02/08/2016 naar jullie toe gebeld nadat ik 10 min in de wacht hebt gestaan ( wat mij ook weer geld kost ) werd mij een ander nummer verteld die ik zou moeten bellen en die zouden mij abonnement verlagen per maand.
Dus zo gezegt zo gedaan nadat ik weer 10 min aan de lijn heb gehangen heb ik opgehangen omdat het mij te lang duurde.
Vandaag 02/08/2016 heb ik weer terug gebeld naar dit nummer om daar wil mijn zelfde verhaal te doen ( eerst weer 16 min aan de lijn gehangen ) om uiteindelijk te horen te krijgen dat ze niks kunnen verlagen.
Mijn klacht is dat ik zeer ontevreden ben na zoveel jaren klant van jullie te zijn geweest en dat er geen compensatie in rekening wordt gebracht eventueel ook met de vele telefoon kosten die ik aan jullie heb verspilt ik zit nog aan mij abonnement vast maar als ik daar van af ben wil ik direct overstappen mocht er niks veranderen of dat jullie mij tegemoet komen.

In afwachting

Als jullie mij tegemoet komen met iets qua rekeningen geen extra gratis databundel of Mb's

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kellyzegwaard