Mijn Klacht:
Geachte.
Vanochtend ben ik met bus 181 09:11 naar Gorinchem gegaan, om daar vervolgens 20 minuten op bus 2 te wachten. Bus 2 gaat om 9:38 naar het beaxtrix Ziekenhuis wij stapten op tijd in de bus zodat het kaartje van bus 181 nog geldig was, toen kregen wij te horen dat we om 8 uur ingestapt waren wat niet het geval was omdat wij om 9:11 in de bus naar gorinchem Zaten. Mevrouw bleef vol houden dat wij de bus van 8 uur hadden en dat het kaartje niet meer geldig was! Wij kregen een verhitte disscussie en wouden het kaartje terug zo dat wij de bus konden verlaten! Mevrouw wou het kaartje niet terug geven terwijl ik het kaartje nodig had om te decaleren.
Wij zijn zeer ontevreden over menier van doen vooral omdat ik afhankelijk ben van mijn rolstoel en met kind en mijn zusje liep.
Wij waren onderweg naar het ziekenhuis dus zeer afhankelijk van de bus, nou waren wij genoodzaakt om van af het station naar het ziekenhuis te lopen en waren bijna te laat voor de afspraak
Wij hopen dat hier wat mee gedaan word
Mvg markies
Gewenste Oplossing:
wij zijn tevreden waneer de fout toegegeven word en wij het kaartje terug zouden krijgen.
