Klacht: zeer ontevreden

op 20 mei 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb sinds enkele maanden Ziggo. Bij leveren zei de monteur dat er een mediabox stuk was. Heb diverse malen gebeld over storingen. Nu geen rtl7 weer gebeld. Elke keer hoor je maar ligt aan de kabels. Na de honderste keer weer gebeld monteur langsgekomen, waar we niet hebben gehoord dat er aan de bel werd gedrukt. Krijg je zomaar een rekening. Dit zou na bellen worden kwijtgescholden. De monteur is de volgende dag langsgeweest maar heeft zijn werk niet goed gedaan. de mediabox bleek inderdaad stuk te zijn en boven moesten we maar zelf installeren. DIt lukt dus weer niet. Nu komt de monteur weer langs op dinsdag. Waarom kan niet gelijk komen

Gewenste Oplossing:

ik wil mijn abonnement per direct beeindigen, ik wil geen wachttijd hebben. Dus ik ga nu op zoek naar een ander provider.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door shaartje