Klacht: Zeer onklantvriendelijke benadering door medewerker

op 16 september 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Ik vroeg aan medewerker of er antracietkleurige panty’s waren. Medewerker antwoordde dat alleen dunne panty’s in vak achter mij waren. De dikkere zouden maandag door haar aangevuld worden.
Ik vond de panty’s en wilde de kleur en dikte graag bekijken.
Ik opende het voorste pakje uit het vak en opende deze voorzichtig. Het park was al eerder geopend, was aan de zijkant boven iets ingescheurd.
In het pakje zat een verpakking die open was. Toen ik de panty bekeek gaf de medewerker, die op ongeveer 1.5 meter afstand van mij was, al die tijd aan, dat het niet de bedoeling is de verpakking te openen. Ik dacht dat mw de binnenverpakking bedoelde en gaf aan dat deze open was. Medewerker gaf aan’ geen discussie, ik zeg dat het niet de bedoeling is de verpakking te openen’. Dit was op een toon en manier die zeer kortaf en onvriendelijk overkwam. Verder gaf ze aan dat er nog pantykousjes voor de pakjes gehangen zouden worden om te bekijken. Op dit moment waren deze niet aanwezig.
Ik gaf weer aan dat de verpakking geopend was. Hierop gaf zij opnieuw zeer onvriendelijk aan ‘geen discussie, u heeft gelijk! U heeft gelijk, stop discussie ‘.
Ik liet het even kort bezinken en zag het pakje die bovenaan iets ingescheurd was. Ik dacht dat medewerker zou denken dat dit door het openen door mij gebeurd zou zijn en dit was zeker niet het geval. Ik probeerde op de uitspraken van de medewerker terug te komen en gaf aan hier graag nog even op terug te willen komen en gaf daarna aan ook aan te willen geven dat het doosje al ingescheurd was voordat ik het pakte. Medewerker reageerde opnieuw zeer kortaf en geïrriteerd ‘ geen discussie, u noemt nu dat u het niet ingescheurd hebt; deze pakken zijn gisteren geplaatst…hieruit maak ik op dat mw denkt dat ik de inscheuring veroorzaakt heb.
Het is voor mij niet aan te tonen dat ik dit niet veroorzaakt heb, heb geen bewijs.
Ik wilde panty’s kopen en heb het beschadigde pakje meegenomen naar de kassa en de panty’s betaald.
Met een zeer onvoldaan gevoel heb ik de winkel,onder de indruk van het gebeuren, verlaten..
Ik bezoek de winkel vaak, maar heb werkelijk nog nooit zoiets meegemaakt. Nog nooit, in geen enkele winkel en ben nog nooit op deze manier benaderd door iemand..
Als ik het pakje onbekeken gekocht had, had ik het thuis kunnen openen, bekijken en terug kunnen brengen. Zeer bijzonder dit alles.
Ik heb dit alles als onprofessioneel en zeer onklantvriendelijk ervaren.

Prima als gevraagd wordt of ik de verpakking dicht wil laten. Graag op een vriendelijke manier en op een prettige toon.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GreetjevanderMolen