Klacht: Zeer onbeschofte teamleider

op 24 augustus 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Beste Basic Fit,

Hierbij wil ik even een klacht indienen naar meerdere keren een conflict te hebben gehad met Singrid, teamleider van vestiging De Rijpelberg in Helmond.
Na een miscommunicatie over de huisregels betreffend het gebruik van handdoeken en een extra paar schoenen heeft ze het me uitgelegd hoe het zit. Vervolgens word er vandaag heel onbeschoft een handdoek in mijn handen gedrukt terwijl ik 5 minuten binnen aan het opwarmen ben, en gewoon een handdoek in mijn tas heb zitten. Vervolgens meld ik Singrid dat ik de regels weet en er niet van gediend ben hoe ze altijd mij moet hebben, terwijl er genoeg mensen zijn die helemaal niks bij hebben. Ook ben ik er niet van gediend hoe ze mij benaderd en hoe denegrerend ze communiceerd, hier gaat ze lacherig mee om alsof het haar niks boeit. Ik krijg een beetje het gevoel dat ze er bewust op uit is om mij ergens mee te pakken. Ook heeft ze gezegt dat ze de volgende keer mijn tas gaat controleren om te kijken als ik mijn spullen wel bij heb. Ook daar voel ik mij niet prettig bij dat heb ik ook aangegeven.

Ik ben tevreden als dit voorval met Singrid besproken word want ik ben hier niet van gediend.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 24 augustus 2017 om 15:38 geantwoord

Beste Justin,

Bedankt voor jouw bericht.

Zoals we telefonisch besproken hebben, ben ik een gesprek aangegaan met de teamleider van Helmond Rakthof. Ze verzekerde mij dat het niet persoonlijk was. Het was op het moment vrij rustig waardoor zij extra aandacht kon besteden aan de huisregels. Heel vervelend dat het dan toch zo bij jou is overgekomen.

Gelukkig is de miscommunicatie uit de lucht. Je zult zeker zien, dat je voortaan gewoon ongestoord kunt sporten.

Fijne dag nog!

Jessica van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door MeneerJ