Klacht: Zeer lange reistijd door niet gemelde extra tussenstop

op 10 oktober 2017 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vlucht KL 0765, Boekingsnummer 3QQPQD
Ik had samen met mijn dochter een mooie vakantie op Curacao van 28 juli t/m 7 aug. We hadden een mooie heenvlucht.
De terugvlucht was anders dan verwacht!
Op 7 aug hadden we een binnenland vlucht van Curacao naar Aruba om 10:00 uur in de ochtend. Daar moesten we 5 uur wachten op de vlucht van KLM. Dit was bij ons bekend. Groot was onze verbazing toen we hoorden dat er nog een tussenstop op Bonaire was…. We vlogen over Curacao naar Bonaire, waar het vliegtuig weer een tijd stond, passagiers eruit.. en erin… We hadden hierdoor een reis van meer dan 20 uur!!!
Waarom konden wij niet met een binnenland vlucht naar Bonaire?
Dit had ons ruim 7 uur reistijd minder geweest!
Mijn dochter heeft hiervan een trauma overgehouden, ze wil niet meer zo lang viegen.
Ik ben zo laat met deze melding, omdat ik hem eerst bij Gate 1 had neergelegd.
Ik wacht uw reaktie af.

Met vriendelijke groet,
Ella van Iperen

Gewenste Oplossing:

Geen idee wat ik hierop moet zeggen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ellavaniperen