Klacht: Zeer langdurige garantie afhandeling

op 10 augustus 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn TV is defect binnen de garantie periode.Er is mij beloofd een nieuwe TV te krijgen, maar ben inmiddels al bijna 3 weken verder en verschillende telefoontjes met de Samsung helpdesk (die absoluut niet doorverbinden met de persoon die garantie aangaat) blijft het antwoord 1 dag wachten, 3 dagen wachten, 5 dagen wachten en er word contact met u opgenomen…. NIET DUS…

Gewenste Oplossing:

Als er een nieuwe beloofde TV geleverd wordt, als garantie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Reactie van de melder van de klacht EggieW

5 maanden geleden - Helaas, volgens klacht.nl wil Samsung niet reageren op deze klacht..... Verrassend!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EggieW