Klacht: Zeer klantonvriendelijk geholpen

op 08 mei 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Besten,

Ik ben enorm teleurgesteld in de klantenservice van de HEMA.
Ik bel n.a.v. 2 bestellingen voor Koningsdag die niet op tijd geleverd werden. In mijn winkel had ik daar al een melding van gemaakt. Het zou worden opgelost door de medewetkster zelf en de 2 bestelling zouden worden geannuleerd op dat Hema niet op tijd kon leveren.
Dit is blijkbaar niet gelukt want ik blijf meldingen krijgen met “vergeet je bestelling niet op te halen”. Enfin ik heb nog meer bestellingen en wil niet morgen eerst betalen en san weer inleveren voor iets dat geregeld zou worden.
Maar dan krijg je dit telefoongesprek!!! Ik leg de situatie uit. Eerst zegt de medewerkster “ik kan hier vandaan het niet regelen dus ik zal wel zelf naar de winkel bellen” dat is al klantonvriendelijk maar dna vraag ik naar vervolg “blijf ik aan de lijn hangen of hoor ik of het gelukt is” antwoord:”nee dat denk ik niet, ik ga bellen met ze dat het geregeld wordt”. Mijn antwoord dat hoop ik ook want morgen haal ik de rest van de bestellingen op. de medewerkster gaat vervolgens lachen!!! Dus ik” je vindt dit grappig?” antwoord:”nee maar als u toch naar de winkel gaat had u het morgen zelf kunnen zeggen”. Dus mijn antwoord:” nee want ik wil dat jullie doen wat jullie zeggen”.
Resumerend. Dit slaat toch nergens op. Ten eerste ben ik alleen maar netjes door nog te bellen naar de klantenservice. Dat zal ik echter nooit meer doen. Ten tweede WAAROM ZOU IK EEN DISCUSSIE MOETEN KRIJGEN MET DE MEDEWERKER DIE DIT MOET OPLOSSEN NOTA BENE??? En tenslotte welke contact gestoorde servicemedewerker gaat een klant ook nog uitlachen. Even serieus. Dit past echt niet bij de Hema die ik ken. Maar ik kan u wel vertellen dat ik voortaan eerst voor mijn aankopen langs Zeeman zal gaan. Wellicht naken die honderden euro’s die ik anders bij de Hema zou besteden niet uit voor de Hema als geheel. Maar ik heb een groot netwerk en deze zal hiervan ook op de hoogte worden gesteld.
Echt in en in triest deze hele energie verspilling.
Ik weet gelukkig nog hoe IK was toen ik in een winkel werkte. Ik hoop dat dit niet de koers is die Hema aanhangt voor de toekomst. Als je de prijzen verhoogd moet je het immers vaker hebben van je service. En die is hier ECHT NIET AANWEZIG!!
Echt enorm teleurgesteld en boos!
Ik moest overigens het telefoongesprek na een nietszeggende stilte zelf maar afsluiten met “ik wens jou nog een fijne dag”. Belachelijk.
Morgen ga ik mijn Hema pas inleveren. Ik ga liever naar zaken die klantvriendelijk zijn!

Dat lijkt me helder

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MommaC