Klacht: Zeer beschoft behandeld

Wil Blom op 01 augustus 2021 over [email protected] in de categorie Koeriersbedrijven en post

Twee medewerkers van u kwamen ons pakket bezorgen, zij liepen de tuin en zette het pakket in de tuin. Het was een relaxstoel dus vrij zwaar. Mijn man leip naar de voordeur en de heren waren net van plan de tuin weer uit te lopen. Mijn man hield ze tegen en zei dit was de afspraak niet. Een van de koeriers zei ja meneer wij hebben het ontzettend druk dus wij moeten gaan. Nee daar gaan wij niet mee accoord jullie moeten het uitpakken en binnen zetten. De ander koerier begon aan de verpakking dus de andere koerier moest hem helpen onder veel ergenis.Zij brachten de stoel naar binnen en werd op zijn plaats gezet. De rug leuning moest nog gemonteerd worden. Dat werd gedaan door de ene koerier terwijl zijn maat continue bleef herhalen ik heb het druk en moet weg. Mijn man heeft getracht om hem duidelijk te maken dat wij de stoel eerst moeten bekijken op eventuele schade en er moest eerst een foto worden gemaakt. De opstandige koerier bleef maar door mijn man heen praten met de opmerking dat is u probleem want ik moet weg ik heb haast. Ik nam het van mijn man over en wilden de koerier uitleggen dat dit niet iets is wat wij willen maar deze vragen krijgen wij van Post Nl en de leverancier. Ik kreeg maar geen kans om mijn verhaal te doen want hij bleef er maar doorheen praten dat hij weg moest. Op een moment liep de koerier van mij vandaan met de opmerking AH DONDER OP.

Ik vroeg wat hij zei en had hij het tegen mij. Hij liep samen met zijn maat naar
buiten en ik liep hem achter na was die opmerking voor mij bedoeld en hij draaid zich om en met zo een bekende sissende geluid vooraf zei hij het weer DONDER OP. Mijn man hoorden dit en kwam naast mij staan en wijzde beide koeriers onze tuin uit. Ik heb ook nog gezegt tegen de opstandiger koerier dit gaat je je baan kosten. Mijn man is 83 jaar en ik 67 jaar maar wij willen zo niet worden behandeld of het nu een Nederlands persoon is of een Marokanse in dit geval was het de Marokanse koerier die ongeloofelijk beschoft gedrag tegenover ons vertoonde. Ik pik dit soort gedrag echt niet en terwijl ik dit aan het schrijven bent weer kwaad wordt. Ik weet geen namen maar het betreft een pakket van Venter Unique die afgelopen dinsdag de 27-07-2021 in de na middag is bezorgd. Ik moet er wel bij vermelden dat de maat van deze opstandiger koerier werkelijk geen woord had gezegd hij deed gewoon zijn werk maar corrigeerd zijn maat ook niet. Ik heb ook geen ontvangst bon ondertekend wat ik wel moest doen van de leverancier. Omdat de koerier te veel bezig was om weg te komen is hij heet vergeten om voor mijn ontvangstbevestiging te laten ondertekenen. Als er in uw administratie een getekende ontvangstbevestiging voorkomt heeft de koerier deze getekend en dat is in valsheid van geschrift en dat is een wettelijke criminale feit. Als hij dat heeft gedaan ben ik van plan om aangiften te doen zo kwaad ben ik.Ik wil ook niets meer thuis bezorgd krijgen van Post nl Extra/home.

Dat deze persoon wordt verteld dat dit type gedrag ook niet door Postnl extra/home wordt geaccepteerd en dat hij beter een andere baan mag gaan zoeken. Dat de zelfe persoon naar ons toe wordt gestuurd met een bos bloemen en zijn excuses komt aanbieden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar [email protected] over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door [email protected] in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat [email protected] een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

[email protected]

Heeft op 05 augustus 2021 om 08:50 geantwoord

Wil Blom

Heeft op 02 september 2021 om 23:53 geantwoord

De desbetreffende koerier heeft met een gebogen hoofd de woorden van de hoofd zeker wel aangehoord. Is de deur uitgelopen met een grote lach op zijn gezicht. Misschien wel aan zijn maatjes een groot verhaal opgehangen. Maar ik vindt nog steeds dat hij zijn excuses persoonlijk aan mij geeft voor hoe hij mij heeft behandeld. Wanneer wij nu een melding krijgen dat er iets zal worden geleverd door Post Nl houden wij ons adem in met de wens dat deze koerier niet weer voor de deur komt want voor mijn man staat ik echt niet in wanneer hij de koerier weer ziet. Hij is nog heel erg kwaad omtrent wat deze koerier tegen mij heeft gezegt.

Alle klachten die gemeld zijn door Wil Blom