Klacht: ze zouden mijn dochter contract geef

op 29 augustus 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

goede middag mijn dochter zou vast contract krijgen om dat ze het waar vergeten , nou had ik buiten met marcel gesproken en hij zij dat hij goede brief zou schrijf naar het hoofd kantoor dat ze hard werkt en altijd op tijd was en vriendelijk tegen de klanten was ze heeft er ook drie jaar stage gelopen en ze werkt daar ook met contract ze heeft mail van rooster die door loop tot de volgende maand .ze komt boodschappen doen op het haarlemmerplein en ze zou naar achter moet gaan naar de groot baas , waar ze onder druk , het eind contract moes teken tot met oktober , nu zie ik dat ze weer meisje zoeken , blijkbaar om dat ze 18 is ze te duur

dat ze het niet op deze manier hadden moet doen eerst beloof alle twee angelo en marcel dat ze vast contract zou krijgen mijn meisje was daar heel blij mee , nu is ze heel erg terleur gestelt in deze albertheijn

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mirella18