Klacht: Ze maken het onmogelijk om contact met hun te hebben

klant die hoopt afspraak wordt nagekomen op 19 februari 2021 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is een bedrijf dat absoluut niet wilt dat je contact met ze zoekt, keuze minimaal half uur aan telefoon wachten (dan maar opgehangen), met een chabot chatten (die werkt niet, heeft geen enkel idee van de vraag, principe is gewoon computer reactie en hopen dat je een stopt), en emailen kan niet, ze hebben nog een chat via the chabot (door grote drukte geen reactie, had vraag gesteld, mevrouw julia kwam na 20 minuten ik zie u niet reageren dus sluit ik de chat…. ipv van de vraag te beantwoorden die er op stond). Echt ongelooflijk, gewoon je spullen via bol of amazon bestellen met hun kan je wel gewoon contact hebben.

Gewenste Oplossing:

email introduceren of minder wachten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klant die hoopt afspraak wordt nagekomen