Klacht: ze liegen alles bij elkaare

op 24 augustus 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

ik heb een coach mevrouw X zei verdraait heel veel woorden bij mijn ouders dat ik zelf moord wil plegen etc ze verdraait alles dit is niet nomraal er moet hier echt aan gewerkt woorden anders moet ik andere maatregeling nemen namelijk haar voor de rechter slepen en dat is nergens voor nodig niet alleen ik heb er last van veel mensen die ook haar coach zijn misselijk makende mens is zij

als X geen woorden verdraait

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 19 september 2016 om 13:37 geantwoord

Geachte mevrouw Y, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 24 augustus 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door nassje