Klacht: Ze blijven maar kosten in rekening brengen!

op 13 juli 2016 over XCLNT in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In september 2015 een mail ontvangen dat wij ons hebben aangemeld. Wij kunnen dit nergens herleiden. In oktober een mail dat ons zakelijk basis abonnement op 01-06-2016 ingaat?! Daarna een mail of wij een machtiging willen afgeven. Op onze reacties wordt niet gereageerd. Wij hebben ons bedrijf vorig jaar in november beëindigd maar ontvangen sindsdien nog steeds dezelfde aanmaningen van dit bedrijf, ook voor maanden in 2016! Opnieuw informatie aangevraagd en we ontvangen kopie nota\’s inzake gesprekskosten van 1 en 2 euro per maand! Aangemaand bedrag is echter 63 euro. Toen was een maand stil en nu ontvangen wij opnieuw aanmaningen voor december 2015, januari, februari, maart en juni 2016. Heel vervelend en er wordt niet meer gereageerd op onze mail!

Gewenste Oplossing:

Graag deze zakelijke facturen crediteren en ons tevens uitschrijven als klant! Wij hebben geen abonnement oid lopen bij dit bedrijf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar XCLNT over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door XCLNT in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat XCLNT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XCLNT

Heeft op 15 juli 2016 om 11:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door LMR