Klacht: Ze bezorgen liever ‘niet thuis’ briefjes dan post

op 04 april 2013 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Alle bezorgingen die ik tot nu toe van Selekt Vracht heb ontvangen gingen niet goed. Tot zover bellen ze in alle gevallen aan en lopen ze direct weg en laten een briefje achter. Ik zie dit dan uit mijn raam en als ik dan met ongeveer 10 seconden beneden ben zijn de bezorgers al aan het weglopen. Dit gebeurt dus bij mij structureel. Daarbij bellen ze ook nog opdringerig aan door altijd gelijk twee keer de bel in te drukken, wat in mijn beleving al aangeeft wat voor mentaliteit ze hebben.

Zorg dat ze op z'n minst een halve minuut wachten bij de deur, als je niemand door het raam ziet wil dat nog niet zeggen dat niemand thuis is. Mochten ze dit niet veranderen, dan zie ik liever dat dit bedrijf stopt. Van alle transportbedrijven heb ik nooit zulke problemen gehad als bij deze.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van DHL beoordeeld.

DHL

Heeft op 05 april 2013 om 12:04 geantwoord

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Chanimsta