Klacht: Zaterdagbezorging niet uitgevoerd

op 24 juli 2016 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij Jysk een bestelling gedaan voor een compleet 2-persoons bed en extra bezorgkosten betaald voor levering op zaterdag 23 juli. Levering zou gedaan worden door Extra @Home. In de loop van de week een mail ontvangen met daarin de link om de bestelling te volgen. Hierbij staat een gepland tijdvenster tussen 8 en 10. Op de dag zelf ontvang ik bericht dat ze tussen 13 en 17 komen bezorgen. Ik zorg ervoor dat ik de hele dag thuis ben, maar bestelling komt niet. Als ik om 1700 op de site kijk, zie ik dat de verwachtte levertijd 2200-2230 is. Ik bel met klantenservice en vraag wat de uiterste levertijd is en krijg als antwoord dat de bezorger tussen 2000 en 2030 aanwezig zal zijn. Ook die tijd wordt niet gehaald, er is dus de hele dag niemand geweest. Vandaag 24 juli kijk ik weer op de site, staat 1 van de 7 paketten gepland voor levering op dinsdagochtend 26 juli, van de rest is de leverdatum onbekend. Ik heb echter bewust betaald voor een complete levering op zaterdag, want ik kan de komende 3 weken geen vrij nemen ivm vakantie collega’s. Ik heb destijds gekozen voor Jysk omdat volgens de bezorgvoorwaarden de bestelling tot aan de voordeur wordt bezorgd. Ik woon 2 hoog zonder lift en ben bang dat de paketten niet naar boven worden gedragen, vandaar dat ik ze graag zelf in ontvangst neem. Bezorging bij de buren is dan ook geen optie. Via internet kan ik geen nieuwe bezorgdatum selecteren.

Ik wil mijn gehele bestelling alsnog de eerstvolgende zaterdag 30 juli laten leveren, zodat ik dit zelf in ontvangst kan nemen en zeker weet dat alles tot aan de voordeur wordt bezorgd.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 27 juli 2016 om 10:21 geantwoord

Geachte mevrouw van Wolferen,

Onze excuses dat wij uw zending niet hebben kunnen bezorgen.

Als een levering niet door kan gaan is het normaliter wel de gang van zaken dat u hierover wordt geïnformeerd. wij zullen dit doorgeven aan de vervoerder en aan onze klantenservice dat zij in het vervolg u en andere klanten op de hoogte brengen zoals behoort.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u alsnog vragen hebben kunt u ons contacteren op mailadres extra.at.home@postnl.nl onder vermelding van Klacht.nl.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Gwenster
x