Klacht: Zara

op 02 september 2018 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Klarna,

Ik probeerde net een bestelling te plaatsen op Zara en wil graag achteraf betalen. Helaas geeft Klarna aan dat ik niet achteraf kan betalen. Hij geeft de volgende melding: Helaas kunnen wij op dit moment uw aankoop met Klarna niet goedkeuren.

Gewenste Oplossing:

Ik ben weer tevreden als ik achteraf kan betalen. Begrijp niet waarom dit keer niet lukt, want ik betaal altijd met Klarna als ik een bestelling plaats bij de Zara.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 03 september 2018 om 12:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Selay,

Wat vervelend dat het niet lukte om een bestelling via Klarna te plaatsen.

Wil je ons via hello@klarna.nl informeren over het gebruikte e-mailadres, het bedrag van de bestelling en ter verificatie je geboortedatum?
Zodra wij deze gegevens ontvangen hebben kunnen wij je bestelpoging erbij zoeken en kijken waarom het niet gelukt is.

Alvast bedankt!

Een fijne dag!

Groet, Marleen

Alle klachten die gemeld zijn door Selayindunyasi