Klacht: zand in brocelli

op 13 maart 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen week zat er veel zwart zand in de brocelli. Zelf na veelvuldig spoelen en koken was de brocelli niet te eten vanwege de nog steeds aanwezigheid van het zand. Halen altijd brocelli bij de lidl, maar dit hebben we nog nooit meegemaakt.

Gewenste Oplossing:

Als de klacht bekeken wordt en kijkt wat daar de reden van zou zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Lidl

Heeft op 13 maart 2020 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door digiton