Klacht: Spookfacturen na opzegging

gerardreist op 11 januari 2018 over ZakelijkeNummers.nl in de categorie Vaste Telefonie

Oorspronkelijk bij teledeals een contract afgesloten, dit opgezegd op 23/09/2014
Geen reactie
Nogmaals opgezegd op 16/10/2014
Geen reactie
18/07/2017:
Brief van zakelijke nummers, dat ik €3132 moet betalen, hierop een mail gestuurd naar zakelijke nummers met uitleg over bovenstaande opzegging
Mail terug met opnieuw verzoek te betalen zonder in te gaan op mijn argumenten.
Ik ben nooit in zee gegaan met zakelijke nummers
02/08/2017: klacht gestuurd naar KvK, dit laten weten aan zakelijke nummers
14/12/2017: brief van beucker finance, hebben vordering overgenomen
16/12/2017 mail gestuurd naar beucker finance, dat vervolgbrieven naar KvK gaan
09/01/2018: brief van beucker finance betreft een gerechtelijke procedure

Opgezegd per 23/09/2014
Dit hoort geaccepteerd te worden.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ZakelijkeNummers.nl over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ZakelijkeNummers.nl in behandeling genomen

Bericht van ZakelijkeNummers.nl

4 jaren geleden - Beste heer Van Dijk, We vinden het bijzonder vervelend om te lezen dat u onze dienstverlening op deze manier ervaart. Graag komen wij tot een gepaste oplossing. Mijn collega zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Fleur Meester, ZakelijkeNummers.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ZakelijkeNummers.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ZakelijkeNummers.nl

Heeft op 26 april 2018 om 15:37 geantwoord

Geachte heer Van Dijk,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u getracht te bereiken. Helaas is dit niet gelukt. Het mobiele nummer en de vaste lijn die bekend zijn bij ons en die u op uw website gebruikt werken niet.

Wij hadden graag met u in gesprek gegaan om tot een oplossing te komen.

Graag willen wij u dan ook verzoeken ons te contacten zodat wij dit samen kunnen bespreken en oplossen.

MTTM.nl

gerardreist

Heeft op 02 mei 2018 om 21:21 geantwoord

Het verhaal dat ze nu bij klacht.nl hebben geplaatst, hebben ze ook op hetzelfde moment naar mijn mailadres gestuurd, drie maanden nadat ze hebben gezegd spoedig contact met mij op te zullen nemen.
Volgens mij is een mailadres gewoon een manier om contact op te nemen.
Ze weten al jaren mijn mailadres, want daar hebben ze jarenlang hun spookfacturen naar toe gestuurd!

Alle klachten die gemeld zijn door