Klacht: zakelijke rekening

op 21 september 2016 over ING in de categorie Banken

Ik ben op 1 september jl. bij het kantoor van ING in Almere Centrum geweest. Na een gesprek van ruim een halfuur bleek dat ik teruggebeld zou worden door het hoofdkantoor. Een dag later was ik gebeld en moest ik formulieren retour sturen. Echter, hier zat een fout in. Nadat ik de correctie heb ontvangen, heb ik alles naar het ING kantoor in Lelystad gebracht. Er is meerdere malen tegen mij gezegd dat alles binnen 5 werkdagen geregeld zou zijn. Op de vijfde werkdag had ik gebeld en bleek dat ik afgelopen maandag of dinsdag bij mijn geld zou kunnen.
Dinsdag heb ik uiteindelijk wel de betaalpassen gehad maar ik kan nog steeds niet bij mijn geld. Ik kan ook geen rekeningen betalen.
Uiteindelijk weer gebeld en er is gemeld dat het nog een paar dagen kan duren.
Hoe kan dit?
Dit is al de achtste werkdag. Ik wil graag dat ik zo snel mogelijk bij mijn geld kan en de rekeningen kan betalen. Ik vind het wel vreemd dat ik niet aan de balie mijn rekeningen kon betalen. Ik had mijn betaalpassen bij mij en legitimatie.

Ik wil graag dat ik al vanaf morgen mijn rekeningen kan betalen vanaf mijn zakelijke rekeningen. (Immers, hiervoor zijn ze geopend en hiervoor betaal ik aan ING)

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 22 september 2016 om 12:46 geantwoord

Beste TTE,

Ik begrijp dat je snel gebruik wilt maken van de rekening. Ik kan alleen helaas via deze weg geen inzicht krijgen in je rekening en de status van de aanvraag. Ik wil je daarom ook vragen nogmaals met ons te bellen of contact op te nemen via Facebook of Twitter. Hier kunnen we via privé berichten je gegevens vragen en nakijken.

Meike
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door TTE