Klacht: zaagservice niet precies!!

op 26 februari 2020 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Ik ben vanochtend naar de hornbach in Tilburg geweest en heb 12 planken op maat laten zagen voor het frame van mijn 3D printer. Toen ik thuis kwam en verder ging aan mijn frame en alles begon na te meten om te weten welke plank welke is kwam ik er achter dat bijna geen een van deze planken de juiste maat had. De meeste planken waren 2 tot 3 mm te groot of te klein terwijl er op een bordje stond dat het tot de mm nauwkeurig zou zijn maar dit klopt dus niet. Er zaten ook planken bij die 1 cm afweken van het zaagplan, wat heel duidelijk en overzichtelijk was (wat de medewerker ook aangaf). Er zaten ook planken bij die niet eens haaks waren, hier stond ik nog het meest van te kijken. Door deze fout zijn de planken niet meer te gebruiken voor het doeleind waar ze voor bestemd waren.

Ik ben pas tevreden als ik nieuwe planken op maat en haaks heb gekregen en die thuis worden gebracht. Ik ga er niet mee akkoord als er een plank fout af is gezaagd of niet haaks is.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Bericht van Hornbach

7 maanden geleden - Geachte heer van DongenVervelend dat het zaagresultaat dusdanig was dat u niet gelijk door kunt met uw project. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw informatie naar de vestiging doorgestuurd en zij nemen hierover contact met u op.Vriendelijke groetHornbach Webcare

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 16 maart 2020 om 14:45 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Johanv.D