Klacht: youtube aniti adblok script

de buurtpolitie op 03 november 2023 over Youtube in de categorie Websites

ik heb wat onderzoek verricht. YouTube is officieel strafbaar bezig ze blokkeren AD blokkers. maar

ik dicteer

Volgens Europese wetgeving is het illegaal dat websites zonder toestemming scripts draaien op apparaten van gebruikers om te achterhalen of bezoekers gebruikmaken van adblokkers

dus conclusie YouTube gebruikt scripts tegen adblockers maar het is bij WET VERBODEN om ad-blockers de blokeren

dat ze onmiddellijk de script verwijderen de reden van deze wet is namelijk om je scripts op toestellen zet dus word ook een deel privecy geschonden dit is hellemaal niet wettelijk en het is verboden

mijn twede oplossing is dat de youtube premium goedkoper word 11 euro voor enkel geen reclame is overdreven veel. met 3 a 5 euro ben ik geneigt om een primeum de nemen zo niet zal de wet wel pepaalen wat er gebreurd

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Youtube

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Youtube nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door de buurtpolitie