Klacht: Terugbetaling geannuleerde bestelling ORD 214212

op 02 augustus 2012 over Yourtablet in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 14-6-12 het tablet besteld en via Ideal betaald. Kort na de bevestiging kreeg ik een telefoontje waarin werd gesteld dat de genoemde prijs op de website niet correct was en dat er 100 euro extra moest worden betaald. De bestelling daarop geannuleerd en volgens de medewerker zou binnen 2 weken de terugbetaling geregeld zijn. Na 2 weken nog niets ontvangen en daarom een mail gestuurd : geen reactie . Op 31-7 nogmaals gebeld ; “de € 334,95 worden vanavond nog overgemaakt” Op 2-8 echter nog steeds niets gezien.
Al de vriendelijke medewerkers ten spijt ben ik niet onder de indruk van de snelheid van afhandelen.

Gewenste Oplossing:

Een directe terugboeking van de betaalde € 334,95 op mijn bankrekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Yourtablet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yourtablet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Yourtablet beoordeeld.

Yourtablet

Heeft op 02 augustus 2012 om 13:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant heeft bedrag direct terug ontvangen, dit is de klant per mail bevestigt en telefonisch contact gehad voor een excuses.

Alle klachten die gemeld zijn door B.de Haan