Klacht: Plexiglas

Errol Reinier op 24 mei 2016 over Yoursurprise in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil ook even een klacht geven over het bedrijf YourSurprise.

Ik heb op vrijdag 6 mei 2016 twee foto op plexiglas gemaakt betaald samen € 119,90 en ik heb de twee foto op plexiglas zaterdag 7 mei ontvangen. Ik maakte de verpakking open en ik kwam tot een ontdekking dat er 4 gaten in de plexiglas zitten, ik vond dat niet mooi en og steeds vind ik het niet mooi. Ik heb er ook geen zin in om 8 gaten mijn muur te boren. De bevestiging materiaal waar je mijn plexiglas bevestigd zie je zitten en dat vind ik niet mooi. Dus ik ben niet tevreden met mijn plexiglas. Ook waar de gaten zitten is het heel erg zwak, want je kan zo een scheur in je plexiglas draaien.

Ik heb gelijk een e-mail gemaild naar het bedrijf YourSurprise dat ik niet tevreden bent over mijn plexiglas die ik ontvangen hebt en een dag later kreeg ik een e-mail terug van YourSurprise terug over mijn plexiglas. De klantenservice van YourSurprise zei in de mail tegen mij dat ik tijdens het kijken gaten in de plexiglas zitten en ik ging gelijk kijken en het klopte ook, want er zitten inderdaad gaten in de plexiglas en dat had ik over het hoofd gezien en ik zei dat ook tegen de klantenservice van YourSurprise. Ik zei ook dat ik niet op alles kan letten wat er in de hoeken van de plexiglas zit.

De klantenservice van YourSurprise zei ook tegen mij dat ik nieuwe moet kopen bijvoorbeeld aluminium, want daat zit er geen gaten in. Ik besluit om geen foto op aluminium te kopen, want als ik het wel gedaan had dan zit ik nog steeds met het probleem van mijn plexiglas. Gelukkig dat ik geen foto op aluminium gekocht hebt. Als ik niet tevreden bent met mijn product dan verwacht ik dat het opgelost word, want ze mogen mij niet laten zitten met een product waar ik niet tevreden over bent. Terugsturen kan ik het ook niet, want het is een opmaat gemaakte product. 1 ding is zeker ik bestel nooit meer bij het bedrijf YourSurprise. Service bij YourSurprise kennen ze niet. Ik vind YourSurprise geen goede bedrijf. Ik ben niet blij met het bedrijf YourSurprise. Helaas moet ik mijn plexiglas weggooien, want ik heb helemaal niets aan mijn plexiglas.

Met vriendelijke groet,
Errol-37

Gewenste Oplossing:

Als er maar een oplossing komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yoursurprise over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Yoursurprise in behandeling genomen

Bericht van Yoursurprise

8 jaren geleden - Beste Errol, Dank voor je reactie. Wij vinden het erg vervelend dat je niet blij bent met de geleverde panelen. Wij hebben al een aantal keren contact met je gehad om dit op een goede manier op te lossen. Ondanks dat de panelen precies geleverd zijn als dat ze besteld zijn willen we je toch graag tegemoetkomen. Wij hebben daarom aangeboden dat je met 20% korting panelen kan bestellen waar de gaten niet inzitten. Wij kunnen de geleverde panelen namelijk niet retour nemen omdat ze gepersonaliseerd zijn met de aangeleverde foto. In onze algemene voorwaarden staat daarom ook netjes vermeld dat het bij gepersonaliseerde cadeaus niet mogelijk is om deze cadeaus te retourneren. Wij willen niets liever dan onze klanten blij maken met een gepersonaliseerd cadeau, dat heb je ook ervaren bij je vorige bestellingen. Wij hopen daarom dat je alsnog akkoord gaat met deze tegemoetkoming zodat dit op een goede manier opgelost kan worden. Alvast bedankt voor je reactie. Leendert-Jan Klantenservice YourSurprise.

Alle klachten die gemeld zijn door Errol Reinier