Klacht: PAS OP, MISLEIDING DOOR www.yoursurprise.nl

cemmmn op 15 februari 2019 over Yoursurprise in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

www.yoursurprise.nl (goed voor de zoekmachines)

Op 13-2-2019 een te dure canvas besteld bij www.yoursurprise.nl
Lateraf gezien had ik dit natuurlijk bij een grotere naam, betrouwbaar bedrijf moeten doen.
Ik heb door het moeilijkeen erg onduidelijke foto op canvas app moeten navigeren om een canvas te kunnen bestellen.
Canvas was een cadeautje voor de verjaardag van mijn moeder. die op 14-2-2019 jarig is. Hierom heb ik om een spoedbestelling met redjepakketje gekozen. Dit is een bewust gekozen zakenpartner van www.yoursurprise.nl Ik ben misleid door yoursurprise omdat mij is verteld dat ik met een bijbetaling mijn pakket de volgende dag al binnen zou hebben. Ik heb yoursurpsie dan ook een extra betaling gegund voor de zogenaamd snelle bezorging. 14-2-2019 in de middag hebben wij een email van redjepakketje verpestjepakketje ontvangen met daarin een tijdvak van bezorging, 20:00 20:30.
We hebben ze direct gebeld en doorgegeven dat er werkzaamheden waren met de intercom en dat we gebeld mogen worden om de beenedendeur te openen ALS de bel het niet zou doen.
OM 19.57 een email ontvangen van verpestjepakketje dat ze MET TROTS mijn pakket op MIJN ADRES afgeleverd zouden hebben. Dit is absoluut niet waar. Ik heb gelijk weliegenoverjepakketje gebeld en kreeg een brutale medewerker aan de lijn die mij heeft gevaagd om maar te mailen en dat ze het op hun tempo gaan oplossen waarna hij ophangt.
Goede service www.yoursurprise.nl, top gedaan. Jullie horen echt meer in rekening te brengen voor deze spoedservice.
Hierna heb ik nog gebeld en gemaild met yoursurprise om direct tot een oplossing te komen maar tevergeefs.
Tegen 2300 krijg ik een waardeloos email van verliesjepakketje dat ze mijn pakket hadden verwisseld met die van iemand anders en dat mijn pakketje de volgende avond wel bezorgd kon worden.

Als ik het pakketje de volgende dag zou willen had ik er niet een spoedbezorging van gemaakt prutsbedrijven.

Beste lezers, bestel absoluut niets van www.yoursurpise.nl want je word misleid met een valse afleverdatum waar ze je ectra voor laten betalen.
Ook zijn ze duurder als hun concurrenten met vrijwel alles op hun webwinkel. Kijk even verder naar de bekendere , betrouwbare leveranciers van gepersonaliseerde cadeau artikelen.

Ik heb yoursurprise inmiddels aangemeld voor een koude douche van kassa en de belbus van vara.

Uiteraard is ook redjepakketje verpestjepakketje leugenoverjepakketje aangemeld voor beide.

Volgende stap is zoveel mogelijk1 sterren reviews plaatsen voor www.yoursurprise.nl die maar met betrouwbare bezorgdiensten moet werken ipv deze leugenaren.

BEDANKT VOOR HET VERPESTEN VAN EEN VERJAARDAG!!

Gewenste Oplossing:

Niet. Hou de canvas, vernietig het. Bevestig dit bij mij.
Wis al mijn gegevens en ga zsm failliet ofzo.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yoursurprise over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Yoursurprise in behandeling genomen

Bericht van Yoursurprise

6 jaren geleden - Goedemorgen Natalia, Dankjewel voor het plaatsen van je klacht. Wat ontzettend rot om te lezen dat je jouw cadeau die je met spoed hebt besteld voor de verjaardag van je moeder, niet hebt ontvangen. Wij verkopen gepersonaliseerde cadeaus en begrijpen als geen ander dat een cadeau op tijd geleverd moet worden voor welke gelegenheid dan ook. Dat dit niet is gelukt, balen wij, net als jij ook enorm van! Helaas komt het voor dat er vertragingen oplopen. Dit is onmacht en ik zou willen dat dit nooit gebeurd, maar dit kunnen we helaas niet garanderen. Maar dat je dan onvriendelijk te woord gestaan wordt door de vervoerders, mag absoluut niet gebeuren. Hier gaan we dan ook een klacht over indienen. Wij zijn iedere dag van s'ochtends half 9 tot s'avonds 10 uur telefonisch bereikbaar. Voor een eventuele volgende keer mag je ons direct bellen wanneer er iets mis is. We helpen je graag en zoeken zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Inmiddels hebben we al telefonisch contact gehad. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dat graag. Groetjes Karolina YourSurprise

Reactie van de melder van de klacht cemmmn

6 jaren geleden - Heb jij de klacht gelezen?? Weer een standaard cut en copy reactie. Er staat toch duidelijk dat ik DIRECT yoursurprise heb gebeld maar dat jullie NIKS hebben gedaan. Behalve mij voorliegen en misleiden tot een aankoop heeft yoursurprise niets gedaan. Nogmaals : Ik wil een concrete oplossing en geen standaard excuus texten. Het is not done om je klant extra kosten in rekening te brengen voor een spoedbezorging en hier daarna over te liegen. Ik wil excuses van liegoverhetpakketjeverpestjepakketjeredjepakketje. Eigenlijk heten ze voor jullie verpestjeklantje. Jullie hebben een belangrijke dag verpest door een GEPERSONALISEERDE cadeau NIET TE LEVEREN maar hier wel de jackpot vervoerkosten voor te rekenen. Daarna is jullie oplossing : U hoeft niet te betalen. Klopt dit volgens jullie zelf? Hadden jullie dan verwacht dat ik zou gaan betalen voor een NIET GELEVERD product? Is dit hoe jullie omgaan met betalende klanten waarvan jullie een speciale dag verpesten? Dan moeten jullie echt werken aan je customer care policy. Over dat andere troep partijtje verpestjepakketje koeriertjesbedrijf heb ik niets positiefs te melden. Van hun had ik ook niets anders verwacht aangezien ze zowel telefonisch als per mail geeneens fatsoenlijk excuses kunnen aanbieden maar de boel gewoon verpesten en daarna de schouders ophalen. Als iemand dit ook maar leest adviseer ik ze om absoluut niets bij WWW.YOURSURPRISE.NL OF WWW.YOURSURPRISE.COM te bestellen. Wees slim en bestel je gepersonaliseerde producten bij eerlijke partijen die met eerlijke vervoerders werken. En die ook na hun fouten eerlijke oplossingen bieden. DEEL DIT BERICHT AUB ZOVEEL MOGELIJK OP FCB, LINKEDIN EN ANDERE SOCIAL PLATFORMS. Ps. 100euro cadeaubon voor degene die mij in direct contact met de belbus of de koude douche kan brengen. Contact me via fcb msng , LinkedIn msng of via de reageer knoppen op de klachtenreviewsites.

Bericht van Yoursurprise

6 jaren geleden - Hi Natalia, Dankjewel voor je reactie. Uiteraard heb ik de klacht en al het contact wat je met mijn collega hebt gehad, netjes doorgenomen. Wat ontzettend vervelend dat je het gevoel hebt dat je wordt voorgelogen door ons, RedjePakketje of wie dan ook. Dit is namelijk absoluut niet onze manier van werken! We zijn altijd bereid, wanneer er iets mis gaat, mee te kijken en te zoeken naar een passende oplossing. Wij willen natuurlijk niets liever dat wanneer je een bestelling bij ons plaatst, deze ook netjes wordt geleverd. Wanneer je nog niet tevreden bent over de afhandeling, zou ik je willen vragen opnieuw contact met ons op te nemen via telefoon of mail. Ik ga ervan uit dat we er, hoe dan ook, netjes uit moeten komen samen. Groetjes Karolina YourSurprise

Reactie van de melder van de klacht cemmmn

6 jaren geleden - Waarom hebben jullie mij nu weer voorgelogen? Jullie zouden als onderdeel van de klacht oplossing het niet geleverde canvas verbranden en mij hier een bevestiging van sturen. NA dit allemaal zouden jullie al mijn gegevens verwijderen en mij hier een bevestiging van versturen volgends de avg richtlijnen. Ik geef jullie nog 2 werkdagen waarna ik aangifte ga doen tegen yoursurprise omdat mijn gegevens tegen mijn wil en verzoek in nog bewaard worden.

Bericht van Yoursurprise

6 jaren geleden - Hi Natalia, Dankjewel voor je reactie. Ik stuur je een mail met verdere uitleg! Groetjes Karolina

Alle klachten die gemeld zijn door cemmmn