Klacht: Niet op tijd leveren

cdb92 op 15 februari 2012 over Yoursurprise in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor Valentijn heb ik een hart besteld en zelf samengesteld. De beloofde leverdatum was 14 februari. Echter, heb ik deze bestelling tot op heden niet ontvangen! Dit bezorgde mij een droevige valentijnsdag, terwijl ik de betaling netjes ben nagekomen. Bedankt Yoursuprise!

Gewenste Oplossing:

Compenserende oplossing van het betaalde geld en het ontvangen van het nog te leveren goed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Yoursurprise in behandeling genomen

Bericht van Yoursurprise

13 jaren geleden - Beste meneer De Boer, Hartelijk dank voor uw bericht, uw bestelling is maandag verzonden naar het onderstaande adres: Collin de Boer Agnes Bartoutslaan 73 73 3342 GE HENDRIK IDO AMBACHT Uw bestelling had daar normaal gesproken gisteren voor 18:00 uur geleverd moeten zijn. Nu hebben wij helaas vanmorgen bericht gehad dat er bij de post wat is mis gegaan, wij hebben uw bestelling verzonden als brievenbuspost maar het is door een onbekende reden allemaal omgezet naar pakketpost. Nu wordt uw cadeau daardoor vandaag als pakketpost afgeleverd, wij begrijpen dat dit te laat zal zijn en willen daarom graag weten wanneer het geleverd is bij u. Zodra wij dan uw reactie hebben ontvangen zullen wij u een passende oplossing sturen voor deze vervelende situatie.Onze excuses voor het ongemak, in afwachting van uw reactie. Met verrassende groeten, Leendert-Jan van Snippenberg Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yoursurprise een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Yoursurprise

Heeft op 07 mei 2012 om 13:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

De order is een dag later alsnog geleverd. Het cadeau is wel op tijd verzonden maar door een fout bij de post een dag te laat bezorgd.

Alle klachten die gemeld zijn door