Klacht: niet geleverd

Paula1993 op 22 augustus 2013 over Yoursurprise in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb 20.08.2013 een bestelling geplaatst. deze zou 21.08.2013 geleverd worden. het is vandaag 22.08.2013 (na 18.00 uur) en ik neem dus aan dat ook vandaag het pakketje niet meer binnen zal komen.

Gewenste Oplossing:

ik wil graag alsnog mijn pakket ontvangen en het geldbedrag terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yoursurprise over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb Yoursurprise een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Yoursurprise in behandeling genomen

Bericht van Yoursurprise

11 jaren geleden - Beste mevrouw Hellebrand, Dank voor uw reactie. Erg vervelend dat uw cadeau niet op tijd is geleverd. Wij hebben inmiddels contact gehad en hebben u een passende oplossing toegestuurd. Graag horen wij nog van u of u akkoord gaat met deze oplossing. Onze excuses voor het ongemak! Verrassende groeten, Leendert-Jan van Snippenberg Klantenservice YourSurprise.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yoursurprise een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Yoursurprise

Heeft op 28 augustus 2013 om 15:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klant is akkoord gegaan met een kortingscode van het volledige bedrag. Deze kortingscode is een jaar lang geldig en op al onze cadeaus te besteden. Het cadeau wat de klant heeft ontvangen mag gehouden worden, deze hoeft niet teruggestuurd te worden.

Alle klachten die gemeld zijn door