Mijn Klacht:
Gister Avond moest hij komen tussen. 17:00 22:00
Maar niks was bezorgd!!!!!!!! En we zijn een dag verder niks gekomen
En nu moeten we ijgenlijk meer verzend kosten betalen
Gewenste Oplossing:
Als we een ding gratis krijgen

Mick de zoete op 13 maart 2019 over Yoursurprise in de categorie Internetshops - Algemeen
Gister Avond moest hij komen tussen. 17:00 22:00
Maar niks was bezorgd!!!!!!!! En we zijn een dag verder niks gekomen
En nu moeten we ijgenlijk meer verzend kosten betalen
Als we een ding gratis krijgen
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yoursurprise over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Yoursurprise in behandeling genomen
Bericht van Yoursurprise
6 jaren geleden - Goedemiddag Mick, Dankjewel voor het plaatsen van de klacht. Allereerst ontzettend rot om te horen dat je pakketje nog niet is geleverd, terwijl dit wel de bedoeling was. Wil je hierover contact met ons opnemen per mail? Je klacht en ordernummer mag je doorgeven via het volgende mailadres: [email protected]. Graag kijken we met je mee wat er is mis gegaan en belangrijker nog, hoe we het voor je kunnen oplossen. Bellen mag natuurlijk ook: 0111 712 465. We helpen je graag! Groetjes Karolina YourSurprise
Reactie van de melder van de klacht
6 jaren geleden - Vandaag dan toch nog het pakketje ontvangen ik vind het prima dat de gevestigde pakketdiensten hun eigen planning maken maar ik vind er wel wat van dat ze hun afspraken niet nakomen. Het was een verjaardags kado en naar mijn idee was het geen black friday dus het zou idd binnen de beloofde tijd bezorgt kunnen worden en die was op 12-3 tussen 1700 en2200 uur Gr Mick
Bericht van Yoursurprise
6 jaren geleden - Hi Mick, Dankjewel voor je reactie en wat fijn om te horen dat de bestelling in ieder geval is geleverd, al is het te laat. Heb je inmiddels al contact met ons opgenomen? Groetjes Karolina