Mijn Klacht:
Ik heb 3 dekbedden en 5 kussenslopen besteld, alle artikelen zijn van super slechte kwaliteit. De randen zijn blurry en niet strak, wat rood zou moeten zijn is oranjerossig.
Klacht ingediend. Na 3 reminders geen reactie. Gebeld, zou teruggebeld worden. Is niet gebeurd. Dag er na weer gebeld. Dame gaf aan dat ze mijn email niet heeft gelezen omdat de IT afdeling problemen had om mijn mailtjes uit de spambox te halen. Enfin, kan gebeuren.
Nu geeft mevrouw aan dat zij in het systeem kunnen zien dat ik een melding genegeerd zou hebben die aangeeft dat de foto die ik instuurde van slechte kwaliteit zou zijn. Dat is een leugen. In dat geval had ik de bestelling voor een bedrag van meer dan 400 euro niet besteld en zeker geen klacht ingediend.
Gelukkig heb ik, omdat ik mijn collega wilde laten zien wat ik besteld heb, met mijn mobiel een foto gemaakt van mijn scherm. Er is geen melding zichtbaar geweest.
Als oplossing bieden zij aan een korting van 20% aan de bieden op een volgende bestelling. Zij vragen mij dus opnieuw ruim 300 euro uit te geven.
Gewenste Oplossing:
Opnieuw producten leveren in betere kwaliteit of geld retour.
