Klacht: Klacht over bestelling

user-1451112 op 09 juli 2018 over Yoursurprise in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3 juli een bestelling geplaatst bij YourSurprise waar ik er achter kwam dat mijn webbrowser tijdens het ‘automatisch aanvullen’ mijn oude adres heeft gebruikt, in plaats van mijn nieuwe adres.

Binnen één minuut (!) de klantenservice gemaild met ‘Leveradres aanpassen’ en prioriteit op ‘Hoogste’, je zou denken dat dit mailtje er snel tussenuit wordt gepikt maar helaas.

Om 17.29 uur ontving ik een e-mail van Petronette dat de bestelling inmiddels was verstuurd en het leveradres niet meer aangepast kon worden. Zij adviseerde me om het pakketje eventueel op te halen bij het adres wat was ingevuld, maar dit huis staat leeg.

Het pakketje kon ook niet retour want YourSurprise heeft er voor gekozen om er een brievenbuszending van te maken. Weg pakketje nu dus. De rekening blijft staan (?), wel heeft YourSurprise een kortingcode van 20 procent aangeboden om een nieuwe tegel te bestellen maar zo’n kortingcode zit bij elke geleverde bestelling standaard in de doos.

Gewenste Oplossing:

Alhoewel het natuurlijk in eerste instantie mijn fout is door een foutief leveradres in te vullen, ben ik van mening dat YourSurprise het vervolg van deze fout had kunnen voorkomen: ik mailde immers binnen één minuut de klantenservice met \'hoogste prioriteit\' en \'Leveradres aanpassen\' in het onderwerp.

Ook vind ik het een beetje jammer dat er wordt gekozen voor een brievenbuspakketje terwijl er eigenlijk voor zo\'n zending getekend -moet- worden. Beetje nalatigheid vind ik het. Ik beschouw het overigens eerder als \'lost at dropshipper\'.

Het aanbieden van zo\'n kortingcode om een nieuwe korting te bestellen, terwijl kortingcodes sinds jaar en dag bij leveringen wordt gestopt is een beetje raar..

Ben al een aantal jaren klant van YourSurprise, maar ben echter niet meer van plan om er te bestellen door deze ervaring.

Ben best bereid de openstaande factuur te voldoen maar wil eerst even afwachten of YourSurprise er nog iets mee doet. Vind het zonde om de jarenlange goede ervaringen zomaar opzij te schuiven door te beslissen om er nooit meer te bestellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yoursurprise over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Yoursurprise in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yoursurprise een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Yoursurprise

Heeft op 09 juli 2018 om 20:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi max,

Dankjewel voor je bericht waarin je laat weten dat je bestelling niet is geleverd door het invoeren van een onjuist adres. Wat vervelend, zeker omdat er ook niemand woont op het adres zodat je het cadeau niet kunt oppikken. Natuurlijk willen we niet dat je met lege handen staat. Wil je ons nog een mail sturen met daarin je ordernummer zodat we het nog eens kunnen bekijken? Erna kijken we graag wat we voor je kunnen betekenen.

We zien je mail graag tegemoet.

Groetjes Karolina
YourSurprise

Alle klachten die gemeld zijn door