Mijn Klacht:
Ik had gisteren een chocoladekaart besteld voor 12.00, dan zou het de volgende dag binnen moeten zijn, helaas is dit niet het geval en sta ik vanavond op een onverwachts feestje met legen handen. Ik heb gebeld naar your surprise ze zeiden ” met warm weer duurt het verzenden langer wegens het smelten van het chocolade” ik vroeg met welke temperatuur is het bij jullie warm, ze stuurde mij naar hun site waar daar zou het moeten staan, en dit had ik gevonden:
Let op: Om een optimale kwaliteit te waarborgen verzenden wij boven de 25 graden geen chocolade. De chocolade kun je uiteraard al wel bestellen, deze wordt dan z.s.m. verzonden als de temperatuur weer laag genoeg is. Neem voor vragen contact op met onze klantenservice. Ik weet niet hoeveee graden het in zeeland is op 12-05-15 maar in brabant zit dat ver onder de 25 graden!! Als oplossing gaf ze aan dat ik het cadeau maar niet moet aanpakken dan krijg ik het geld wel terug, wat heb ik hieraan? Ik vind dit erg slecht! Ze moeten van de site eraf halen hun belofte en anders nakomen!
Gewenste Oplossing:
Als ze voor 12 uur bestellen, morgen binnen van hun site afhalen! En helft van hel geld minimaal terug.
