Klacht: grijstinten zijn zwart geworden

Marjolijne1973 op 20 februari 2019 over Yoursurprise in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste lezer,
Ik heb onlangs bij u een wijnkistje besteld, ordernummer 10949895, voorzien van foto’s en tekst. Tijdens het ontwerpen waren er duidelijk verschillende grijstinten te zien. In de bevestigingsmail ontvangen uw kantoor is het ontwerp meegestuurd en zijn deze grijstinten ook duidelijk te zien.

Wat schetst mijn verbazing: vanavond het wijnkistje ontvangen, met veel te veel zwart, weinig foto overgebleven.
Daarnaast wordt tijdens het ontwerp (en in de bevestigingsmail) de veronderstelling gewekt dat de zijranden meer grijs zijn dan zwart. Hierop heb ik de kleur van het lettertype van de datum aangepast.
Op het kistje is deze datum nu weggevallen in de opeens zwart gemaakte zijkanten.

We hebben het hier over een persoonlijke gift van zoon naar vader, waarbij het kistje in het zicht bewaard gaat worden. Dat laatste gaat niet gebeuren met het huidige exemplaar, simpelweg omdat er niet veel te zien is met deze kleuren.

Gewenste Oplossing:

Graag ontvang ik een nieuw kistje in de juiste kleuren zoals jullie doen voorkomen op de site en in de bevestigingsmail, zodat mijn zoon een pracht exemplaar aan zijn vader kan geven.

Bij voorbaat hartelijk dank.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yoursurprise over deze klacht.

Bericht van Yoursurprise

6 jaren geleden - Goedenavond, Dankjewel voor het plaatsen van de klacht. Wat ontzettend jammer om te horen dat het eindresultaat niet helemaal naar wens is. Wil je ons hiervan een foto per mail versturen: [email protected]? Graag kijken we wat we voor je kunnen betekenen. We zien de foto graag tegemoet. Groetjes Karolina YourSurprise

Alle klachten die gemeld zijn door